Learning forums
Topic | Forum | Description | Discussions |
---|---|---|---|
Module 1 - Student centred learning approach(es) | Share your thoughts about a course / Partilhe o que pensa sobre o curso / Comparta sus pensamientos sobre una carrera. | EN - Share your thoughts about a course. PT - Partilhe o que pensa sobre o curso. Escolha um dos cursos da sua instituição. Explique, desde a sua perspetiva, como a ... |
106 |
Module 2 - Student workload | Help your European partners (for LA participants) / Ajude os seus parceiros europeus (participantes LA) / Ayude a sus socios europeos (LA participantes) | EN - Complete this forum if you belong to a Latin-American Institution Describe how workload and school hours are arranged in a course from your institution. Then, check what is being said in the European forum to understand differences and similarities. Ask your mates if necessary. PT - Participe... |
59 |
Help your LA partners (for EU participants) / Ajude os seus parceiros europeus (participantes EU) / Ayude a sus socios europeos (EU participantes) | EN - Complete this forum if you belong to a European Institution Describe how workload and school hours are arranged in a course from your institution. Then, check what is being said in the Latin-American forum to understand differences and similarities. Ask your mates if necessary.
|
10 | |
Module 3 - Learning Outcomes | Example of learning outcomes / Exemplo de resultados de aprendizagem / Ejemplo de resultados de aprendizaje | EN - Make a list of student-centred learning outcomes for a course you know well.
PT - Faça uma lista dos resultados da aprendizagem centrados no aluno de um curso que conheça bem. ES - Haga una lista de los resultados de aprendizaje centrados en el estudiante de una carrera que conozca bien.... |
38 |
Module 4 - Learning Agreement and Diploma Supplement | Create a Learning Agreement proposal and discuss it / Crie uma proposta de Contrato de Estudos e discuta-a / Elabore una propuesta de Contrato de Estudios y discútala. | EN - This forum consists of two stages:
|
46 |